Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 59, Skoldags!


Klockan är just nu: 09.17
Humör: Trött

^.^
Hellu hellu

Sitter i skolan just nu, har förjuptning. Ska försöka sammanfatta frågorna som jag fick utav våran rektor (har interjuvathenne). Skulle fråga henne lite grejer som jag ska sätta in i min skolarbete till öppethus. Men vet inte riktigt hur jag ska skriva det. Eva får nog hjälpa mig med det sen på hennes lektion som är ugnefär om en halvtimme, så det löser sig nog :) sen efter henens lektion så är det mat, o sen idrott,  o sen kvart över ett så slutar vi (: då ska jag hem och städa lite.

men nu ska jag dra.
skriver mera ikväll.
Pöss!







Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?