Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 56, Skoldags!


08.15
Hellu!

Sitter vid fars dator me flinger & mjölk, gottit! ska väl snart gå ner till källaren och börja sminka mig lite. Ska ta spårvangen som går 09.07. Börjar 10 i tio idag, skönt (: började med engelska, sen adm, sen handel. Slutar kvart över tree idag (: skönt då ska jag som vanligt gå till eber och ta trean där sen gå av vid haga (: hhihi dukitg man känenr sig.


Igår efter skolan så träffade jag kristian, var hemma hos honom och glodde på film (: mys..
Hoppas vi ses mer gånger :)


men nu ska jag äta, skriver mera sen.

pöss!



U.P.P.D.A.T.E.R.I.N.G


klockan är just 12.47 och jag sitter just nu i skolan och väntar på dagens lektion ska börja, så man kan gå hem och göra sin fruktsallad, hade ju inte med att göra den igår, eftersom jag drog hem till Kristian :) en av de snällaste jag har träffat. Annars så käkade jag precis var potatismos och köttbullar idag med grönsaker och vitlökssås, mums! men nu luktar jag säkert vitlök. Men nu tror jag sätter punkt förtillfället skriver mera senare ikväll.

Puss!

   

   






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?