Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 55, Skoldags


06.58
En väldigt tidigt inlägg

Godmorgon på er alla!

Gör inte så mkt just nu, ska väl snart gå upp och ta på mig ytterkläderna för att sedan ta spårvangen, jobbig! Börjar 10 över åtta, och har ingen lust att dra dit idag, pga att jag är så himla trött. Men måste eftersom jag ska på praktikbesök halv åtta med Bosse & Marie-Louise, id tempo vid haga (: undrar om jag blir intresserad? återstår att se! Annars så har man IV idag, kul (: roligaste på dagen typ. Men nu måste jag dra, skriver mera sen + lägger in bilderna ifrån igår och idag om jag tar några, vilket jag tror jag gör (:

Puss på er!

  

 


Kristian




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?