Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 53, Skoldags!


08.55
Godmorgon!

skoldags? rättare sagt praktikdags, ska väl om ca 20 min ta min rosa cykel till ÖB. Hoppas denna dag går snabbt. Egentligen vill jag inte dra dit idag, men så känner jag varje dag innan jag drar dit. Undrar vad jag får göra idag. Kanske packa upp hushållsprodukter? hoppas inte! slutar väl runt 4. Då ska jag hem och duscha, försöka bli färdig med min uppgift som ska vara färdig imorgon, ni vet den där uppgiften om att man ska klippa ut en artikel (: men ska ju till Sanna och fira henne, hon fyller ju 20år idag! :D hoppas hon kommer ha en bra dag (:

men nu ska jag säta punt, skriver mera ikväll + bilder (:
PÖSS!!!



        

    

     




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?