Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 51, Skoldags!


08.43

Godmorgon!

sitter här vid pappas data med en tandborste i munnnen, håller på att ladda hem lite låtar ifrån albumne Absolute hits 2008. Men hinner inte och ladda hem alla låtar ifrån det albumet, eftersom jag måste gå om 20 min :/ tråk! men är glad över att jag börjar 10 i tio :D och slutar kvart över tre (: då ska jag gå hem, lr gå till eber hållplatsen o ta spårvangen där och sedan gå ifrån haga (: måste verkligen gå bort godiset jag köpte igår :/ not good! men men, sen när jag krm hem iallafall så ska jag ta en dusch och sen slå på en av filmerna jag köote utav Anna igår :D roligt !

men nu ska jag gå och spotta ut salivet, puss!
kanske skriver mera ikväll!



12.40
U.P.P.D.A.T.E.R.I.N.G
Nu är jag här igen, sitter i skolan i data salen med Emma & Diia, jag vart så sugen på att skriva av mig så jag tänkte skriva lite, fördriva tiden. Än så lägneh ar det väl inte hänt så mycket, var dö nära på missa spårvangen i morse :O men som tur var så väntade språvangschafören på mig (: tack! annars så har vi haft engelska och adm, på adm fick jag göra inbjudan till alla 9:or som ska börja i höst, vi ska ju ha öppethus den 29:onde, så fick göra det (: var roligt! bättre det än att skriva i "datorkunskap" boken. Sen innan det så var det lunch, var pannbiff och potatis, smaklöst. Godare med mammas (a) och nu snart ska vi ha handel Linda, sen är det dags att sluta (: kvart över tre, hoppas att lektionen går fort. Då ska jag gå till eber och ta trean där, fast det skrev jag ju på tidiare idag, men nu ska jag nog sätta puntl Skriver mera ikväll, och då lägger jag in bilderna som jag har tagit idag :p inte så märkvärdiga men ändo.





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?