Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 50, Skoldags!

16.44

Hellu.

La precis in dagens bilder som jag har tagit idag inte så många men ändo (: bilder på Topps bl:a (: Funderar  på att slå på en film kanske? men frågan är vilken film isåfall. Men film blir det efter maten isåna fall. Annars idag så har det ju vart dagen efter lovet, skapligt jobbigt att gå upp imorse, men eftersom jag är så morgonpigg så gick det, hade sällskap med syster idag också, alltid trevligt och få sällskap. Annnars så har skoldagen vart ganska ok, jag & min lilla grupp gick till en lägenhet i ljura, eftersom dom hade utsällning hur det såg ut förr i tiden, var väl intressant i sig, men onödigt på ett annat sätt, vet ju hur det såg ut förr, via gamla bilder och filmer, men men roligare än att sitta vid skolbänken. Sen efter det så var det lunch, sen så gick jag o jenny till IV, var 4 iag där, så hon som har oss i ämnet bjöd oss på tårta och sen fick vi sluta tidigare, kvart över tre (. skööönt! kan itne förklara vad vi gjorde, så jag visar på bilder istället

nu ska jag sätta punkt, föresten ska försöka ta lite bilder varje dag och lägga in här, blir mer roligare då ;)
Puss!



¨









Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?