Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 9, Sommarlov!

19 juni 2oo8

Hej alla mina läsare, ifall man har någon som läser ifos, kollade precis på thailands filmen som pappa har gjort iordning min inlagd musik o allt :´) när man ser filmen, så längtar man bara tillbaka, vilket paradis! :D sol varje dag! man behövde inte frysa nån gång, vilket var underbart, medans det var snökaos hemma :D tyckte synd om alla här hemma då, men som tur var så smälte den ganska fort. Aja nog om Thailand nu <3 idag så har det vart en ganska låång dag, började med att jag damsög & torkade golvet,  i hela övervåningen. Sen så fastande jag vid en film, LASSIE, en ganska små rar film (a) men men, sen ungefär vid halv 4 efter att Vivvi, min mammas kollega kom o hämtade de söta djuren som vi har vart djurvakt åt i ca 1 vecka (: sötaunderlatjävlar! sen så drog vi till maxi, jag, anna & mum. Behövdes köpa lite inför imorgon. Men vart skit mkt folk :O så snacka om att man vart lite förvirrad. Sen när vi kom hem så grillade jag, Anna & Henke, o mamma åt rester (: MUMS, men mådde illa :/ FY! men nu är det bättre :) skulle egentligen träffas Ems idag, men hade ingen skjuts men om jag visste att min far skulle komma hem så tidigt, så skulle jag ha kommit ett tag :) men vi kanske ses imorgon på midsommar :) hoppas det blir skoj! vill inte ha så höga förhoppningar, får väl bli som det blir...Ska iallafall åka till landet, o träffa mina underbara släcktingar ett tag, äta mat & umgås (: kan bli trevligt!

men nu ska jag avsluta inlägget, Puss & kel hjärtegull.









Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?