Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 8, sommarlov!

18 juni 2oo8

Japps kom precis upp till datorn, har vart nere vid vardagsrummet o kollade på fotbollen med far, farbror & min bror. Förstår inte hur Sverige kunde spela så dåligt, inte ett enda mål :/ men iofs Ryssland såg ju ut vara så svåra men ändo, svenskarna såg ju rätt stela ut, men men lifes goes on, tur att det bara är en lek :) men tråkigt att vi inte kom vidare till finalen, men nog om fotbolls, som jag förövrigt inte är intresserad av. Idag har det vart en hemmakväll/dag. Bara vart hemma och tagit det lungt med sis (: spelade kort och åt vitlöksbröd framför tv:n och så förstås så lekte vi med våra underlater, som åker hem imorgon, krm kännas tomt i hörnet där buren stog.

aja igår så skrev man ju inte här, hade inte tid, började med att gick upp kvart i nio, la mig vid tv:n och kollade på fullpott, sen så vid typ vid lunch, så bakade jag bullar (: ( vart goda kan jag lova) :D sen typ vid halv 5 så tog jag cykeln upp till gotte, för att möta jossi <3 vi gjorde inte så mkt, vi satt oss på altanen och drack vinbärs saft och mina nybakata bullar. Sen senare vid 7 så drog vi ner till donken för att Jossan var så jävla sugen på KOLASÅS (: träffade Alex där också. Sen efter typ 15 min, så drog vi upp till Alex ett tag, kollade på Simpson och sen kom även Danne :) kul! satt o kollade på någon film som gick på kanal 6. Som var småkul.

Sen så drog jag hem ungefär vid kvart över elva när Jossan skulle hinna med sin buss, hoppas vi ses på midsommar guys! (:

men nu ska jag dra, vart ett jävla inlägg idag :D men det bjuder jag på.


Jossan, jag & bakom sitter då Danne, dock bilder ifrån fredags :´)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?