Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

DAG 20, Sommarlov!

30 juni 2008

godafton! (:

Gör inte så mkt, sitter & snackar med två guys. & så fick jag ett sms nyss av Alexandra, hon ska ha fest på fredag igen :D roligt som fan, då kan man ju ta med sig badkläder . Måste fråga de andra om de har lust & hänga på, annars så finns det alltid andra som är sugna (: speciellt när hon har pool o allt, ingen kan väl motstå det :D men nu ska jag dra & sova tänkte jag, har ju börjat jobbat, så måste gå & lägga mig ganska skapligt, idag har jag tjäntat 300 kr redan :d haha, inte så mkt jag vet, men blir mer sen :)

men nu ska jag sova!
puss!









Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?