Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

DAG 11, Sommarlov!

21 Juni 2oo8

Gör inte så speciellt mycket just nu, sitter & snackar med Julia & Gaz också. Och så jag precis några av bilderna ifrån igår, var ju midsommar igår (: skitnice! annars gör jag inte så mkt. Ska väl snart lägga mig i think. Vart en sen fest inatt. aja idag så har jag inte gjprt så mkt, varit svin trött, Jossan, Alex, Tyhman, Emma & Kenny sov ju över här inatt, trevligt! (: men vart inte så mkt sovande, gick & la oss vid 5 och vaknade vi halv 10 iallfall jag ;P hehe.

skulle vilja skriva allt skoj om igår, men jag låter bilderna säga hur kul vi hade. (:

KISS så länge!


Danne & jag





jag, Jossan & sys


Jossan, Alex & Danne


Nisse, Kenny, Micke & snoken





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?