Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

one days left.

.....yeah en dag kvar tills jag fyller 19. Är väl inget speciellt med det egentligen. Kommer ju ändo känns som en vanligt dag, fast det är Alla <3 dag med :) hiih, aja hur som helst, har inte vart så länge faktiskt, kom precis in och vart o köpt lite gott till helgen o så :) annars så har ´det väl inte hänt så mkt idag, vart på min praktik, kom faktiskt skit mkt folk, så det vart lite o göra om man säger så.

Men snart när ag har skrivet klartd det här så ska jag & mor göra en smörgås tårta som vi ska käka imorgon :) gott!

men nu ska jag dra.

ha dt bra!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?