Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080228, Torsdag

Hej min kära!
gör inte alls så mkt just nu, sitter och små pratat med Tess & Björna på msn =) ska väl snart dra mig till bädden lr nått kanse, börjar dra i ögonlocken. Hmm har väl inte så jätte mkt att berätta faktiskt. Anna kom ju henm ett tag idag :) hon behövde typs om vad hon ska klä ut sig på lördag, hon ska ju på maskerad fest på lördag, någon i hennes klass har fyllt år. Så då var man tvungen att klä ut sig, hon hade svårt att komma på nåogt antingen skulle hon vara en indian lr lilla My, ska bli kul och se vad hon krm o va :D haha! annars idag så har jag gått ifrån min praktik, skulle ha gått till men palade inte, så jag gick hem ist. Var ju så fint väder idag, solen sken idag :) wiee! annars så har dt väl inte hänt så mycket, skönt med fredag imorgon iallafall :) hoppas dt blir någon skojig fest som det vart förra hlegen :D haha!


men nu ska ja dra mig!
pussokel/M


image22 
Siss and mee :D <33




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?