Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080227, Onsdag

Hej!


- Har precis kommit ifrån tv:n ,satt o glodde på "rent hus" förstår inte hur vi svenskar kan bo alltså. Skit äckligt med maaassooooooor, med småkryp på lakanen, o kläder :s ursch! så vill jag inte ha när jag flyttar :D men var väl rätt så intressant ändo, o se vad det krm o ändra på. Aja annars så har det väl inte hänt så mycket, har mest tagit det lungt idag, har ju iofs vart på min praktik efter tvååå veeeckor. Kul & vara tillbaka igen ^.^ .  men ibland så kan de bli rätt så långt tråkigt när man inte har något o göra, jag menar hur kul äre & bara stå där och stirra? :S haha, lite pinsamt, för de som är kunder. Men men, får väl ta egna instativ i sånnafall :) men men.

Men imorgon är det torsdag, ska försöka o gå till praktiken, om det upphåll. Har ju vart regn både idag & igår, inte så kul o promenera då precis, så jag hoppas, hoppas att solen ska kika in =). & snart så är dt fredag igen, hopaps på att festa med tjejorna då :). Men det blir väl säkert :)

image21

men nu ska jag dra, är rätt så trött.
Puss&kram// Malin




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?