Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080225, Måndag

Hej hej!


Gör inte så mycket just nu, snackade nyss lite med EmmaDavidsson på msn =) skickade bilderna till henne som vi tog ihelgen. Hoppas vi kan göra så ihelgen med var ju såååå kuuul :D aja annars så kollade jag precis på American Idol på tv4, folk kan ju verkligen inte sjunga! :P haha, aja annars så har jag väl inget som är skrivvärt, legat och slöat framför tv:n hela kvällen typ, man orkar ju typ inte göra någonting.

Natha, Emma & jag :D
Natha, Emma & jag,



412565-18
Haha, gooo girls and boys


Men men, lovet är ju slut så det var ju betyder ju att dra till skolan, var väl ganska ok, var som alla andra daaaaar. Men idag var det väl lite tråk, AndreasKarlsson ska ju sluta, och byta till någon media skola i bålsta. Han ska ju bostätta sig där. Lite tråk, krm sakna honom och sjuka skämt! haha ^^ men men sen så såg väl dagen ut som vanligt. Slutde med IV, var själv idag, eftersom Julia har praktik i tre veckor nu, och Emma skulle till skol läkaren. tråkigt och gå själv, men det gick ändo :) fick mkt gjort. Sen efter det så gick jag från eber till haga, tänkte gå ända hem men har så jävla stora blåsor under fötterna :/ hoppas det är bättre tommorw så jag kan gå förhoppningvis :) hoppas det inte rängar bara..


men nu ska jag sova!!
Natti Natti (K)

412565-13




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?