Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Jullov - Julafton.

Tid: 22.26
Datum: 24 dec
JULAFTON

God jul på er!
och så var det är det julafton igen då,dagen började väl med att hela familjen gick upp ca 09.50 för att äta gemensam frukost med julskinka, risgrynsgrött m.m, mys :) men ingen julkänsla alls tyvärr. Sedan kvart över 10 så slängde jag & syster framför tv:n för att kolla på "Finding Nemo" på svt, haha vilken passande film :P men den är så bra (a) filmen var ju så där en och en halv timme lång. Direkt efter filmen så gick jag ned och duschade av mig nere i källaren. Sen efter några timmar så satte samlades vi vid vardagsrummet för att dela ut några julklappar, jag fick bland annat två filmer, ARN 2 och High School 2, överkast, smycken, presentkort,  och ett bidrag (mamma och pappa ska betala halva priset av min dator) det var nog den bästa saken av alla julklappar jag fick idag. Aja sen efter det så gick jag ner till rummet och sminkade mig och så. Sen vart efter så kom Tony, Tina & Miranda, satte oss vi tv:n och väntade på att Kalle Anka skulle börja. Sen så kom Annika (Faster) och Frida (kusin) och några minuter efter så kom Thomas, Lena, kusinerna (Linda & Sara) och sen så kom Ola & Peter. Då började vi värma på maten, medans vi "barn" kollade på Kalle Anka. Sen så var det dags att käka, gott. Men fy fan så fort man blir mätt :P så det vart bara en potion. Sen efter någon timme så kom Pappa som var utklädd till Tomte, haha! då fick jag bland annat Wii - Singstar, Smink, Påslakan, Bestik, Present kort ifrån H&M och förstås lite mer. Sen efter det så vart det fik, kladdkaka, Risaltamalta, bullar & pepparkakor o ja, det var väl lite om min julafton. precis som vanligt. Men inget pirr i magen som man alltid hade förr efter man hade käkat klart maten, på väntan på jultomten. Men det har väl med åldern kan jag tro, eller det är så dvs.

Men nu har jag skrivit några rader, ska lägga in dagens bilder också. Men det gör imorgon för nu är jag så trött. Ska väl snart slänga mig i sänge för att sova. Ska bli såå skönt att sova ut imorgon :)
God jul


B.I.L.D.E.R











Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?