Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Jullov

Tid: 22.51
Datum: 27 Dec

Hellu hellu.
Gör inte så mycket just nu, sitter i mitt gamla rum nu. Eftersom min dator som jag köpte idag inte är färdig installerat så vill inte surfa med den när den inte har något virus program. Men vad olyckligt att inte min dator skärm funkar :/ så imorgon så ska vi åka tillbaka till Media Mark för att försöka få en ny. Vart lite orolig för att min dator också var fel på. Eftersom det var något fel på datorn, det hände en liten olycka när vi skulle installera sjävla grundprogrammet på datorn. Så snacka om att jag har vart jävligt besviken idag. Men min bror fixade det till slut, så imorgon så ska han installera resten, word, msn, virusprogram, limewire, & media player och SPOTIFY. Annars idag så har jag inte gjort så mycket. Kollat på körslaget, kul att det har börjat igen, massor med roligt börjar ju nu.

Förörigt så vill jag ha VÅR&SOMMAR, jag saknar liksom ljuset, men känner skillnad på vinter & sommar. Man är glad & piggare och mer aktiv. Men nu på vinter så är man mest inomhus, tröttare & mer ensam & ledsnare. Blir jag iallafall Det är ju från person till person. Men visst vinter är ju ocskså rätt så mysigt, mörket, snön, ljus, julafton & nyår. Men man tröttnar fort. Men en sak kan man ju glädjas åt iallafall att ljuset är på väg hitåt igen.

men nu ska jag gå
PUSS!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?