Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G

Tid: 23:39
Datum: 21 Dec
Fjärde Advent

Godkväll!
Såg precis klart på Heartbreak hotel på 4:an. Så jävla klockren film alltså (: man blir ju så sugen på att dra ut på krogen när man se dom där galna kvionnorna alltså, hehe! annars ikväll så har jag o Anna gjort knäck :) mums! annars idag så har Johan & Anna vart här (igen) ska man väl säga. De var här och åt som vanligt på söndagarna, men gör inte mig något (: alltid kul att ha storebror och hans flickvän här.

Annars idag så har jag faktiskt vart på stan med Matilda, vi möttes vid tjugo över elva. Vi hade bestämt att se på idolerna (Kevin, Alice & Rovbin) trevligt att se dom live för en gångsskull. Medans vi väntade (började kl 12.00) så fikade precis nedanför de skulle uppträda, alltså linden, vet inte vad fiket hette, men bra såg man iallafall plus sittplats. Vart dock inte så bra bilder. Men fick en bild av Matilda som hennes mamma tog igår, när de uppträde där :P så en bild kan jag väl trösta mig med ;) haha nevars. Så viktigt är det inte :P aja sen när de hade uppträtt färdigt så gick vi in i kläddbutikerna.Hittade faktiskt en jätte fin klänning på Vero Moda för 264, billigt :D så nu vet jag vad jag ska ha på nyår (a) feel good!så nu behöver jag inte tänka mer på det, men ska väl shoppa kläder på mellandags rean :D det är ju ett måste (Y) men får inte glömma bort att jag ska köpa en dator också...

Men nu ska jag gå.
Ha det bra alla!
Puss!







Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?