Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G

Tid: 21.16
Datum: 20 Dec
Julmys hos kusin i skärblacka.

Hellu!
Satt precis på tv:n ska kolla på Love Actully, var länge sedan jag såg den och jag inte har inget annat för mig. Så jag tänkte faktikst kolla på den ikväll, just nu så är det paus. Annars så har jag inte varit hemma så vansinigt länge. Har vart i Skärblacka hos Tina, Tony & Mirandra. De hade bjudit hem oss, och resten av släkten, mys :) de bjöd på knäck, pepparkakor, Paradis & nån rulltårtaktigt bakelse, trevligt! kul att få göra något annat för en gångs skull. De har ju flyttat dig nu, vi pratade om jul m.m :) jag vill ha jul nu! :D

Annars idag så har jag inte gjort så mycket, tagit det lungt (: min bror klarade teoriprovet idag också :) äntligen!
nu är det bara uppkörningen kvar :D

Men nu ska jag kila, lägger in dagens bilder sen efter filmen.
Puss




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?