Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 77, Skoldags!

Tid: 17.39
Datum: 12 December

Hellu Hellu!
Fixade precis håret, tjejerna kommer snart om ca en 50 min. Ska snart gå ner och tända lite ljus :) så det är mysigt när dom kommer :) ska bli kul att träffa alla igen, var så länge sen vi sågs alla 4. Sist tror jag det var på Augustifesten :O tiden går så fort, annars idag så har jag & Anna träfat På Athena igen :) brabra! men den här gången kände jag att jag inte orkade lika mycket, men men, nästa gång ska jag fan kämpa mer :D hhihi! ^^


Sen i skolan då så började det att vi skulle kolla på skolans lucia, mys! :) sen så efter det så fikade vi & åt julmus o pepparkaka, sen seanre så hade vi prov i hindu, tror jag får godkänt (a) sen på idrotten så  körde mig stjäppsbrott (vet inte hur man stavar) och Emma L gjorde illa sig :/ stackare!


ajja nu ska jag dra, puss!









Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?