Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 69, Skoldags!

Tid: 18.45
Datum: 2 December

Hellu Hellu!
jag inte speicellt mycket just nu, är något trött så det blir inte så långt inlägg idag. Idag så har jag vart på stan med Emma vi skulle kolla efter de sista julklapparna, och det gick jätte bra :) vart en platttång till morsan från Claes Olsson :) så nu ärman klar med allting :D när de gäller julen. Fast ska köpa en julklapp till Jenny också, fast det får bli efter jul.

Annars innan praktiken så gick var jag på praktiken från 8 - 14. Sen efter prkatiken så tog jag en promenad till ljura, ville fördriva tiden lir eftersom ajg skulle träffa Emma vid halv 4 :) var skönt o få röra på sig lite.

& nyss så fick jag reda på att mamma har kollat på en resa nästa sommar 2 dagar efter midsommar :D det blir kreta isånafall :) wiee!! :D hoppas vi bokar så fort som möjligt :) jag längtar!

:):)
men nu ska jag gå, pusshej!

Blir förmodligen att åka hit den 21 Juni 2009
                                                                                         




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?