Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G



Tja!

gör inte så mkt just nu, sitter & chillar, Anna &  Johan är på besök igen (: hos oss  mys!
Alltid så trevligt när ni kommer! jag hoppas att min bror fixar att bränna av the simsen :D vill ha!
men måste köpa the sims ett för att kunna köra "the sims - hot date." Ska kolla via nätet hur mycket den kostar.
Kommer bli största sims nörde framöver :D haha! men det är ju så kuligt ju!! :D
annars idag så har jag suttit o kört the sims (: hii finns inte så mkt mer o säga.

skola imorgon iallafall, IV börjar.
Kanske ska träffa Ems med (: glad att hon frågade.





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?