Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 66, Sommarlov!



Hellu.

Sitter nere i Annas rum just nu, & kollar på The hot Chik på tv, på femma. Var väldigt länge sen jag såg denna film. Så passade på att se den nu, fast nu är det reklam, så tänkte skriva några rader här innan jag glömmer bort det. Annars idag så har jag vart med Emma hemma hos Björna, hon fick låna lägenheten efter som han jobbade. Vi köpte godis, läsk & popcorn, o kollade på två filmer (: mys! sen vid halv tre, så åkte jag in till stan & träffade Jossan, Hon hade ju mitt busskort, så var tvungen o hämta den (: så satte hemma hos henne(svenne)

men nu måste jag dra så jag hinner se filmen



puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?