Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 57, Sommarlov!


Shu!

Gör ingenting just nu, ska snart hoppa in i duschen tror jag faktiskt.
& sen kanske städa lite i rummet, behövs. Inte städat på en månad så det måste göras.
Annars så får jag väl se vad som händer. Kanske lägger mig vid soffan & glor på arn sen, men får se!

Förut så var mamma inne & kollade på resor.
Om vi skulle åka så skulle vi åka på min födelsedag!! :D 14 feb.  jag vill!!
man blir ju himla sugen på att åka utomlands när det är "höst" väder ute!

JAG HOPPAS ATT DET BLIR ATT RESA!
måste vara få ihop pengarna först, blir Teniriffa :) i sånnafall.
IHOPE IHOPE!








Ser det inte underbart ut? :D




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?