Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080427 Söndag



Tjolla hopp!


kom precis innan för dörren, har vart med hos kenny med emma, micke, m.fl. Var där & drack. sjöng & softade var ganska okej, faktikst, men vart segt efter några timmar innan vi drog till kenny så var vi hos Kevin och grillade och så. Trevligt, kul att Jossan & Matilda var där. Men de drog ju sen, synd att ni inte kom tillbaka? :O <3 ME LIKE YOU!


MEN MEN
nu sitter jag här vid msn och väntar på Gaz ska komma till datorn igen så man kan snacka lite skit med honom igen :P  höhö! finns inte så mkt mer & säga. Skolan imorgon :/ tråk! vill ha sommar lov! behöver man inte tänka på de här jävla vardagarna.


ska väl inte gå & lägga mig än iallafall.
Ska väl sitta uppe till 03.00 minst.
Men kommer väl skriva mera senare idag, kanske ska träffa Emma & Björna vi ska väl se film lr nått med björnas kompisar. Hoppas att det blir av, skulle gärna vilja träffa den söta danne :)


Men nu sätter jag punkt, kiss and goodnight.


FRÄSCHA BILDER IFRÅN IKVÄÄLLLLLLLLAAAAAAAA


image65
jag & Emelie
image66
Emma & Kenny
image67
Jag o Emma,
 Fulaste bilden på mig, men kände att jag att jag var tvungen lägga upp denna.


image28




- Sommar tider hej hej sommar tider,
- ge mig din hunger ge mig din hand!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?