Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080420 Söndag



image28
 

Hej!

Gör inte speciellt mycket just nu, ska snart lägga mig i sängen och läsa lite i teoriboken. Men vill helst vara ute i det här soliga vädret :) 13 + och molnfritt. Så jävla skönt! låg ute förut o solade helt underbart! hoppas jag har fått lite färg idag ialalfall :) låg ju iungefär 2 h. Annars så händer det väl inte så mycket. Blir nog inte så mycket o göra idag, känner att jag bara vill ta det lungt. Igår så var jag hemma hela dan. Sen senare på kvällen så hängde jag med sis till Henka Annas syster kompis. Det var ju de gamla vanliga, Hassel, Erik, Totte mfl. Sen ungefär vid kvart i tio så drog jag till stan för att jag skulle träffa Matilda. Vi skulle till Svenne som bor vid rosa elefanten :) trevligt! men jag var så jävla trött : | blir inget kul då. Sen i fredags så gick jag till skolan som vanligt. Alla vi treor skulle till ett jävla studiebesök på marieborg - folkhögskolan. Ganska intressant. Men tror inte jag söker någon kurs direkt efter jag ahr tagit studenten, vill jobba jobba :) men sen får vi se vad jag känner för. Aja sen när jag kom hem ifrån skolan så tog jag det lungt, sen vid 19.oo så kom Emma till mig, vi satt först o käkde en varmsmörgåstårta som Emma hade gjort helt själv :) var gott :) sen efter någon timma så drog vi hem till björna. Han var där och drack med sina två killkompisar, Robin & Cidermannen. Trevligt! var väl där i några timmar.. Sen så tog vi taxin in till stan. Skulle till någon som killarna kände. Trevligt! Jossan & Hanna kom ju :D mina sötnosar :) så kul att ni kom helt oväntat :) hoppas att ni löste erat bråk Joss & Emm. :) så vid 1 så drog vi hem.




image59




image60






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?