Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080416, Onsdag




image28


Godkväll ^.^

Gör inte så mycket just nu, satte mig precis här, kollade på lite av Tjorven & Skrollan nyss. Skrållan är bara för söt :) sötaungfan! blir inte så mycket skrivande idag, känner mig seg i hela kroppen. Trött& ont i huvudet. Hoppas jag inte börjar att bli sjuk nu igen. Känner mig något krasslig i halsen.  Annars idag så har jag vart på min praktik idag, var väl jobbigt med tanke på att jag kände mig så jäkla trött. Men fanns ganska mycket & göra idag där eftersom det var ganska bra väder, var många som satt ute och åt / fikade idag. Idag var den en till tjej som jobbade med oss idag, kul att se nya ansikten för en gång skull :) hihih! men annars iveckan så har jag träffade Martin, var hemam hos honom o kollade på "dum dumare dumast" Jim Carey är så skön.
Hoppas vi träffas mer gånger gubben! du var rolig! :) mjau!




men nu ska jag lägga mig i sängen o läsa lite teori. & hoppas att denna kväll ska få fort så man kan gå & lägga sig och hoppas att dagen imorgon blir bättre än denna sega dan.


men nu ska jag sätta punkt, lägger några fräscha sommar bilder här nedan. Längtar så mkt till sommaren!
Kiss// M



image55 
HALVARS, så jävla gott!  -06 med Erika!

image56
TURKIET, jag & turken, -07, en av de godaste drickarna :D

image57
ÅLANSKRYSSNG MED MATILDA <3
så jävla klockren kväll, hopaps att det blir kryssning i år igen!
DANSA, SUPA HELA NATTEN LÅNG (Y)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?