Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080413, Söndag

Hej.
22:27

sucksuckscuck Vad är det för värld vi lever i alltså? Varför göra ett oskyldigt barn illa till livet? :S förstår inte hur vissa männsikor tänker. RIP ENGELA! man blir ju så upprörd.
Aja finns egentligen inte mkt o säga, denna helg har ju inte blivit så man hade tänkt sig... Men men. Kanske blir roligare nästa helg & helgen efter. Aja igår så var jag o städa lite på för middagen, sen så kom Emma till mig skulle dricka lite o så. Sen så träffade vi Björna. Vi åkte lite bil och var hemma hos honom i vidablick  var väl itne det roligaste precis. Satt bara där. Medans Emma&Björna låg och gullade i hans säng :) mys! kändes som jag var ivägen för dom så jag drog hem. Sen när jag väl kom hem så kom det några av björnas kompisar upp med sprit. SUCK!! haha men men sånt som händer.

aja söndag idag & det betyder att det är ny vecka med nya krafter.
HÖH! får väl se hur denna vecka krm & gå. Bra hoppas jag!

men nu är dags för bädden.
puss&kel.

GE MIG SOMMAR!!
KISS!


image51




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?