Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130531 - Next stop Kreta!

IIIIIH, äntligen fredag. Om en liten liten stund ska jag ner till stan för att köpa en sallad som jag tänkte mumsa på i planet som ska ta oss enda till KRETA. Eftersom vi åker med RAYNAIR så får man ingen mat på planet. Sen vid kvart i tolv ska vi ta åka till skavsta flygplats för att sedan hinna med planet som går 14:20. THAT GONNA BE AWSOME, och tur med vädret verkar vi få också, upp till 27 grader och strålade sol!!
 
 


130530 - Take a pitcure of me!

Älskar hennes nya låt!


130529 Forexbank

 
Hej bloggen!
Sitter och lyssnar på Sitifseln nya låt "en annan värld" hittade på spotify tidigare idag. Riktigt bra låt! Annars så har jag struckit det sista och packat nästan allt. Det är så svårt att packa tycker jag. Man vet inte om man har med sig för lite eller för mycket. Det kommer man allitd på när man utomlans. (-)nnars ikväll så har jag varit nere på stan med med mamma och Malin.
 
Vi åkte ner för att växla in mina mynt. Eftersom på min bank så har dom tagit bort myntmaskinen så jag har inte kunnat växla in dom så då kom mamma på en idé att vi kunde åka till hennes bank istället och växla in dom. Det gick, och jag hade 640 kr.Ganska lite om man gemför med dom andra gånger jag har växlat in mynten. Nu tar det ett tag igen tills man är där igen. Sen traskade vi oss ner till Forex där vi växlade in våra svenska pengar till EURO. SNART ÄR VI I GREKERNAS VÄRLD. Sen kunde vi inte såklart inte låta bli att shoppa lite. Det vart tre par tröjor ganska billigt 20 % av hela sortimenten pga att det var markandsafton i Norrköping idaa! 
 
Well annars idag så har jag tvättat sen tog jag en PW runt strömmen, hurtiga jag! :) duktigt är man!


130526 - Projekt p G!

Hej på er!
 
Här kommer det några bilder som jag har tagit på mobilen som ja inte lagt upp här. Dessa bilder är tagna från idag. Mina föräldrar håller på med ett projekt. De har bestämt sig för att göra om köket. De har rivit väggen i hallen och en bit i köket. Det kommer bli fint och modernt när allt är färdigt. Just nu är ser det ut som en arbetsplats i vardagsrummet. HAHA! idag har även den nya elen blivit inkopplad. Vilket lättnad!
 
Det blev lite morsdag firande med familjen + brors sambo
Kollar så elen funkar! :)
 
 
Den finaste hunden i världens och världens goaste kisse!


130526 - Morsdag!

 
Ska snart promenera hem till föräldrarna där vi ska fira mamma på morsdag. Ska bli trevligt!
 


130522 - So cute!

 
Godkväll bloggen!
ikväll har jag inget speciellt att skriva om så jag lägger upp detta youtoube klipp på dessa söta små valpar. Är det nog det sötaste jag har sett idag! Man vill ju bara hoppa i in klippet och bara gosa med alla valpisarna.
 
 
 
 


130521 - Öron orgasm

 
 


130518 - Ikväll gäller det!

 
 
 
Goodmorning dayblog!
Sitter här i mitt sov rum där jag har min stationära dator och tänkte uppdatera bloggen lite. Innan jag tar en pw till jobbet. Börjar halv 12 och slutar sju. Då blir det att promenera hem till mig, fixa till mig, Byta strumpor när man jobbar på donken så får man ha tjocka tjock och fötterna får inte andas så då brukar det oftast bli tåsvett, haha! Sen blir det att traska hem till Johan och Malin för att se finalen av Eurovioson song contest. Det är ju final idag och idag får Sverige också vara med. Hoppas det går bra för våran Robin!
 
 
 


130515 - Loreen

magiskt, får gåshud varje gång Lorren sjunger denna låt!!


130514 -

ikväll börjar det!!! :D
 


130513 - Molly Pettersson

Det är mycket skriverier om Robin som vann melodifestivalen för tre månader sedan drygt. Som nu på lördag kommer tävla för Sverige i Eurovioson song contest. Hoppas såklart det kommer gå bra för grabben. Men var inte han jag ville prata om nu utan hans tjej, Molly Pettersson. Hon älskar ju med att sjunga och jag hoppas man får höra mera av henne iframtiden för hur bra gör hon inte Beyonces låt? vilken röst!
 
 


130512 - Getå

(en lånad bild från google från getå)
 
Hej!
och så börjar denna helg lida mot sitt slut. Idag så har jag varit i Getå ravien med pappa, mamma, bror, Malin & såklart Leia. Var jätte länge sedan jag var där så det var på tiden och det var hur fint så helst. Massa vitsippor överallt :) var riktigt mysigt. Sen lite senare mot kvällen så gick ja och mamma & Leia en promenad runt fiskeby. Tog ett antal bilder från GETÅ men dom lägger jag upp imorgon om jag hittar kabeln till kameran (:
 
 
 


130511 - Grillmys

 
Hej!
Sitter här och avslutar denna dag med en upppdatering. Kom nyss hem från mina kusiner. Vi hade bestämt att ses idag och grilla och spela spel. Vilket var väldigt trevligt. Började med att vi tände på grillen sen käkade vi. Alla grillade kött, fast olika köttbitar. Sen spelade vi Jeopardy, vilket ja var as kass på. Men som man brukar säga man kan inte vara bra på allt. Sen körde vi Galenpanna och jag kom trea.
 
Annars idag så har jag gått en promenad med en killkompis från Linköping. Var trevligt och när det var fint väder så gör det inte sämre. Märks att den efterlängtade  våren/sommaren är här nu! ME LIKE! nu ska jag tvätta bort sminket för att sedan sova. Är hur trött som helst!
 
 
 


130507 - What a beatiful weather

 
HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
nu är jag tillbaka igen för en snabb upate ni ska få utav mig, Sitter hemma hos mamma och pappa och har precis kollat klart på BIGGEST LOSER SVERIGE. Det är så kul att att se deras viktnedgång. Ibland önskar jag att jag hade ett eget gym så man kunde dra dit när man vill. Så behöver man inte ha massa okända människor i sin närhet. Visst, det är ju ganska trevligt att se att många som är lika motiverade som än själv.
 
Annars ikväll så kom pappa och hämtade mig efter jobbet för han och mami bjöd på grillat, och när det är 20 grader och strålande sol så kan man fan inte tacka nej till det lixotm. Underbart gott var det!!! :D the summer is here, here to stay i hope? ifos så har inte sommaren börjat ännu men ändo :)
 
Nu ska jag skriva  de sista raderna sen borsta tänderna och sedan hoppa i sängs för en heldag på  jobbet väntar imorgon, nästa gång jag bloggar så ska jag lägga upp lite härliga vårbilder som jag tog igår(6maj)
 
see you then!
 
 


130506 - I remember you my dayblog!

 
Nu grönskar det :)
 
Hej!
Sitter här i min ensamhet i min längehet och har precis diskat, plockat undan lite kläder som jag har slängt lite här och där. Vill ju inte lägga mig när resten av lägenheten ser ut som ett bomb nedslag. Nä men skämt och sido. Är alltid trevligare att vakna upp i en ordningsam längehet, eller vad tycker du?
 
Annars ikväll så har jag bara glott på första skivan av skilda värdar av volym 11, bästa serien ever end ever.. Det är det väl det enda man har gjort efter att man slutade jobbet, eller jag träffade Erika & Jonas en snabbis vid haga skolan för jag skulle få tillbaka volym 10 av henne för hon har lånat den i drygt en månad. Trevligt! var också skönt att promenera hem, nu är det verkligen vår!! underbart!
 
Här nedanför kommer det några bilder som ja har tagit dom senaste veckorna då jag inte har bloggat