Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130506 - I remember you my dayblog!

 
Nu grönskar det :)
 
Hej!
Sitter här i min ensamhet i min längehet och har precis diskat, plockat undan lite kläder som jag har slängt lite här och där. Vill ju inte lägga mig när resten av lägenheten ser ut som ett bomb nedslag. Nä men skämt och sido. Är alltid trevligare att vakna upp i en ordningsam längehet, eller vad tycker du?
 
Annars ikväll så har jag bara glott på första skivan av skilda värdar av volym 11, bästa serien ever end ever.. Det är det väl det enda man har gjort efter att man slutade jobbet, eller jag träffade Erika & Jonas en snabbis vid haga skolan för jag skulle få tillbaka volym 10 av henne för hon har lånat den i drygt en månad. Trevligt! var också skönt att promenera hem, nu är det verkligen vår!! underbart!
 
Här nedanför kommer det några bilder som ja har tagit dom senaste veckorna då jag inte har bloggat
 
 
 
 
 

anna

Ja minns inte ;D Nå med vanilj och krossade chokladbitar i typ :P

2013-05-06 | 02:09:53 | http://nattstad.se/bitchelinablondina



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?