Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130531 - Next stop Kreta!

IIIIIH, äntligen fredag. Om en liten liten stund ska jag ner till stan för att köpa en sallad som jag tänkte mumsa på i planet som ska ta oss enda till KRETA. Eftersom vi åker med RAYNAIR så får man ingen mat på planet. Sen vid kvart i tolv ska vi ta åka till skavsta flygplats för att sedan hinna med planet som går 14:20. THAT GONNA BE AWSOME, och tur med vädret verkar vi få också, upp till 27 grader och strålade sol!!
 
 

anna

Hoppas att ni har massa mys å trevligt ;D

2013-06-03 | 03:53:16 | http://nattstad.se/dablondina



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?