Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130529 Forexbank

 
Hej bloggen!
Sitter och lyssnar på Sitifseln nya låt "en annan värld" hittade på spotify tidigare idag. Riktigt bra låt! Annars så har jag struckit det sista och packat nästan allt. Det är så svårt att packa tycker jag. Man vet inte om man har med sig för lite eller för mycket. Det kommer man allitd på när man utomlans. (-)nnars ikväll så har jag varit nere på stan med med mamma och Malin.
 
Vi åkte ner för att växla in mina mynt. Eftersom på min bank så har dom tagit bort myntmaskinen så jag har inte kunnat växla in dom så då kom mamma på en idé att vi kunde åka till hennes bank istället och växla in dom. Det gick, och jag hade 640 kr.Ganska lite om man gemför med dom andra gånger jag har växlat in mynten. Nu tar det ett tag igen tills man är där igen. Sen traskade vi oss ner till Forex där vi växlade in våra svenska pengar till EURO. SNART ÄR VI I GREKERNAS VÄRLD. Sen kunde vi inte såklart inte låta bli att shoppa lite. Det vart tre par tröjor ganska billigt 20 % av hela sortimenten pga att det var markandsafton i Norrköping idaa! 
 
Well annars idag så har jag tvättat sen tog jag en PW runt strömmen, hurtiga jag! :) duktigt är man!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?