Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 180429 - söndag

 
 
 
idag har jag och Jocke varit och köpt kartonger på öb. Sen åkte vi till media markt för att se Samir och Viktor som uppträde. Sen gick vi in och köpte en micro till mig. Nu är det inte långt kvar. 
 
 
 
 
 


- 180423 - Chockad värld

 
 
 
 
I fredags precis när jag o Jocke hade ätit klart  så fick jag en notis upp att Avicci hade död. 
Jag skrek från Köket till jocke som var inne i badrummet ”Avicci är död” han bara ”nä du skäntar” jag önskar att jag löste fel. 
 
Han var lika gammal som mig.  Världen har FÖRLORAT EN DUKTIG MUSIK PRODUCENT!
 
jag är så glad att jag början av sommaren 2013 bestämde mig för att gå på Bråvallafestival för att just gå på och se honom. 
 
Jag hade jobbat hela dagen sen slutade jag halv åtta sen möte jag upp Diia sen drog vi till Bråvalla! kom ihåg att vi först såg på TaAkida och Volbeat sen halv ett? Kom Avicci upp på scen och hela publiken var så taggade att vara där. tacksam över att jag fick se HAN EN GÅNG. 
 
 


- 180418 - Ektorp

 
idag när jag slutade vid två så gick jag av 117 i Viövergen för jag ville gå förbi min gamla skola. 
Ektorpskolan där jag gick särskolan från 7:an till 9:sn ibland så undrar jag hur livet skulle vara ifall jag gick i vanlig klass. 
 
 
 
Hade jag haft mer vänner då och sluppit allla fördomar som jag har haft genom åren? 
Skulle jag ha hamnat på marielundgymnasiet i gymnasiet? Haft bättre självförtroende? det är ständiga frågor jag har. Blir lite nere för att mina päron skrev in mig särskolan för jag kommer  förbli ett särbarn i mina betyg från skolan 🙄 
 
aja nog om det ikväll så har jag varit på stan p käkat på stan med Diia. Vi åt på gu va gott . 
 
 
 


- 180415 - Landet

 
 
 
 
Idag har vi varit på landet,  jag Jocke föräldrarna     Mali Emelie och Johan och hundarna. 
 
 
 
 
 


- 180414 - överaskningskalas

 
 
Idag hade vi överaskningskalas för pappa som har blivit pensionär hos Johan och Malin och gud va överaskad han blev, lyckat!
 
 
 


- 180413 - Nellie 7 år

 
 
 
 


- 180412 - Staket

 
 
 
Idag har kommunen börjat sätta upp staket här hemma :) 
 
 
 
 
 
 
 


- 180409 - fikadejt

 
 
 
Idag efter jobbet så drog jag ner på stan och träffade en brud som hette Linda. Vi åt sallad på brödernas och snackade. trevlig tjej! 
 
 
 


- 180408 - 14 plus ☀️

 
 
 
 
- vilken härlig dag!
snart ska ha grillpremiär med familjen ☀️☀️


- 180405 - Detaljer 🌱

 
 
 
 
 


- 180403 - Lill Babs död

 
 
 
Idag tog Lill-Babs sitt sista andetag! 
vila i frid! 🕊