Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 180418 - Ektorp

 
idag när jag slutade vid två så gick jag av 117 i Viövergen för jag ville gå förbi min gamla skola. 
Ektorpskolan där jag gick särskolan från 7:an till 9:sn ibland så undrar jag hur livet skulle vara ifall jag gick i vanlig klass. 
 
 
 
Hade jag haft mer vänner då och sluppit allla fördomar som jag har haft genom åren? 
Skulle jag ha hamnat på marielundgymnasiet i gymnasiet? Haft bättre självförtroende? det är ständiga frågor jag har. Blir lite nere för att mina päron skrev in mig särskolan för jag kommer  förbli ett särbarn i mina betyg från skolan 🙄 
 
aja nog om det ikväll så har jag varit på stan p käkat på stan med Diia. Vi åt på gu va gott . 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?