Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 180423 - Chockad värld

 
 
 
 
I fredags precis när jag o Jocke hade ätit klart  så fick jag en notis upp att Avicci hade död. 
Jag skrek från Köket till jocke som var inne i badrummet ”Avicci är död” han bara ”nä du skäntar” jag önskar att jag löste fel. 
 
Han var lika gammal som mig.  Världen har FÖRLORAT EN DUKTIG MUSIK PRODUCENT!
 
jag är så glad att jag början av sommaren 2013 bestämde mig för att gå på Bråvallafestival för att just gå på och se honom. 
 
Jag hade jobbat hela dagen sen slutade jag halv åtta sen möte jag upp Diia sen drog vi till Bråvalla! kom ihåg att vi först såg på TaAkida och Volbeat sen halv ett? Kom Avicci upp på scen och hela publiken var så taggade att vara där. tacksam över att jag fick se HAN EN GÅNG. 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?