Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 150611 - 11 juni!

 
- Godkväll!
 
Sitter här i föräldrarnas altan och tänkte skriva av mig lite. Idag började dagen med att jag tog en promenad runt strömmen sen så hämtade jag ut ett paket från Nutrilett. Sen gick jag hem hit. Jag tvättade, solade & klippte gräset på baksidan. Sen när pappa kom hem från jobbet så drog vi till folkparken o tog en varsin glass. UNDERBART i detta väder :)
 
 


150607 - Landet ^^

(från idag) Leia and Papp <3

Hej bloggen!
Tänkte skriva några rader innan man ska göra sig iordning för sängen. Idag har jag varit på landet med min far, hans bror & söta Leia. Sen kom även min bror dit. Vilket var trevligt. Passade på när det var fint väder. Dock så har det blåst väldigt mycket idag,
 
Vilket är jobbig när det är hårda vindar. (-)nnars idag så har jag tagit det lugnt. Hängde med mamma o skjutsade min syster & hennes bästa vän till flygplatsen för de skulle till Turkiet. Underbart! =) är dock inte så avundsjuk eftersom vi ska dit i SEPTEMBER! iiii
 
 


150605 - Blogga igen!

 Tid:10:19
Temperatur ute. 16+ sool
 
- God morgon bloggen!
Har nyss suttit och läst lite inlägg från 2010 och nu har jag bestämt mig att börja blogga igen. Det är ju så himla kul att läsa tillbaka på alla minnen. Så nu är det dags igen! Nu ska jag snart sätta på mig skorna och sedan bege mig till jobbet för att tjäna lite pengar. Jobbar från kvart i 12 till sju. Idag är det jätte fint väder också och slutat blåsa. Det har ju blåst i två dagar nu.
 
Bjuder på en bild från kryssningen,.