Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

150607 - Landet ^^

(från idag) Leia and Papp <3

Hej bloggen!
Tänkte skriva några rader innan man ska göra sig iordning för sängen. Idag har jag varit på landet med min far, hans bror & söta Leia. Sen kom även min bror dit. Vilket var trevligt. Passade på när det var fint väder. Dock så har det blåst väldigt mycket idag,
 
Vilket är jobbig när det är hårda vindar. (-)nnars idag så har jag tagit det lugnt. Hängde med mamma o skjutsade min syster & hennes bästa vän till flygplatsen för de skulle till Turkiet. Underbart! =) är dock inte så avundsjuk eftersom vi ska dit i SEPTEMBER! iiii
 
 

Anna

Söta vovven

2015-09-19 | 16:35:24 | http://nouw.com/blondina



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?