Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 180929 - 1 dag kvar!

 
 
 
 
 
 
Idag har jat varit hemma hos päronen o ätit o fikat. Fick även reda på att Alice ska bli stora syster i maj nästa år 😍😍😍 underbar nyhet. 
 
 
 
 
Imorgon åker vi till Rhodos o stannar där i några dagar 😍


- 180923 - Bowling

 
 Bilder från helgen
- tacos o bowling plus spontan utgång till Brooklyn 
lrdag mest slappa
idag varit hemma hos föräldrarna 
 


- 180918

 
 
 
 
Bilder från sist!
 
 
 
 
 
 
 


- 180906 - Systembolaget!

 
 
21:35
Hejsan!
 
kom nyss innanfördörren har varit o ätit lite skit på donken i Haga med Diia hon var sugen.
 Trevligt med lite Diia häng en stund. 
 
 
 
Annaes idag så har jag jobbat och sen drog jag till stan och umgicks med Patricia. Vi drog till systembolaget o sedan käkade vi pÅ Chicken kebab. 😍
 
 


- 180905 - Friends

 
 
 
 
Hej!
fidag har jag jobbat och sedan har jah varit med Patrica, Mattias och sebbe vi pratade o hade trevligt :)