Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 181020 - Willys

( mysiga Toppis) ❤️❤️❤️
 
- två plus 
23:02
Idag började jag dagen med att gå runt strömmen och det var så härligt och fint. Så fing med alla löv som skiftar färg. 
 
Sen åkte jag o handlade med mamma o Alice 😍 sen hängde jag med dom hem och varit där sen en timme tillbaka ❤️
 
 
 


- 181017 - hemma i Sverige!

 
 
 
 
 
 
 
idag är det en vecka sedan vi kom hem från Rhodos o det kändes faktiskt bra att komma hem till vardagen igen.
 
roligt att träffa syster o Alice igen 😍😍 egebtligen har jag inget och berätta så jag lägger upp lite bilder från veckan! 
 
 
 


- 181009 - Sista kvällens!

 
 
 
Idag har vi solat o varit nere vid stranden för sista gången på den här resan. Ska bli skönt att fluga hem imorgon!
 
 
 


- 181007 - Oldtown

 
 
 
Hej!
Idag har vi varit i rhodos gamla stan hela dagen.Åkt litet tåg runt Rhodos. Trevlig dag.
 
men gud va trött jag är idag.
 
 
 


- 181006 - Rhodos

 
 
 
 
Idag har vi varit vid poolen hela dagen. Sen åt vi på mexikansk resturang 😍
 
 
 


- 181004 - Årets första dopp

..... var i Rhodos i medelhavet. Vi är inne i oktober och idag så tog jag mitt första dopp i sjön. Bättre sent än aldrig. Var väldigt skönt. 
 
 
 


- 181001 - Rhodos

 
 
 
- nu är man äntligen här i Rhodos efter några förseningar igår. vi kom till hotellet runt 22:00 kanske och säger bara WOW va fint det är här. Dock så har vädret idag varit skit regnat o åskat som sjutton så idag har vi tagit det lungt!
 
här kommer en liten bildbomb från senaste timmarna. (Igår och idag)