Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 18057 - mors dag

 
 
 
 
 
 
idag har jag varit hemma hos föräldrarna och firat morsdag med familjen ❤️


- 180523 - Landet

 
 
 
 
 
Varit på landet idag med familjen 😍
 
 
 


- 180522 - maj

 
 
Maj bjuder på sol! 🙏🌞


- 180521 - Leia

 
 
 
 


- 180520 - bra helg

 
denna helg har jag haft besök av Jocke, han kom i fredags. Igår gjorden vi ärenden på stan. sen åkte vi ut till Morängen och hade picknick. Sen åkte vi förbi Anna och Alice och Mimmi
 
 
 


- 180512 - Sörping

 Lördag:
först drog jag o föräldrarna till Anna o Johan och där kom även bror med familj❤️
 
 
Sen åkte vi till Söderköping och åt 🌞
 
 
 
 
 
 


- 180502 - Hagabo!!

 
 
 
idag fick jag äntligen tillgång till längenheten. Känns så härligt!  Jag känner mig som en vinnare igen. 
 
Dock saknar jag min förra lägenhet så fruktansvärt. Men blir nog mysigt och hemtrevligt sen när man har fått iordning allt 🙏