Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 180131 - Alice 8 månader!

Idag blir mosters gullunge 8 månader och igår lärde hon sig att krypa! duktiga älskling!!
 
 
 
 
 
 


- 180130 - visning

 
 
 
Idag har jag fått ett brev av Heimstaden om att jag har en visning att gå på. Mitt i stan. En etta. Så den tolfte feb så  ska jag och mammis på visning! 👌 
 
 
 
 
 


- 180129 - Rhodos i höst 😍

 
 
nu har mamma precis bokat en resa till Rhodos 
med Johan, Malin och Emelie ❤️ 30 sep till 10 okt!
 
 
 
 
 
 


- 180128 - 81årskalas!

 
 
Idag har vi varit på kalas hos jockes mormors syster :) i Stigtomta. Det var trevligt 🎂
 
 
idag läste jag att Ingmar Kamprad har gått bort. 92 år gammal blev han! Vila ifrid!
 
 
 


- 180127 - Inflyttningsfest

 
 
 
 
 


- 180126

 
 
 
 
 


- 180125 -

 
 
 
 
 
 
 
 


- 180124 - Finbesök!

 
 
20:09
9 plus grader! 
God kväll!
 
idag är Anna med familj här och sover över tills fredag 😍 mysigt!
 
 
 
 
 


- 180123 - körkortstillstånd!!

 
 
 
- O grader 🤥
21:30
Tisdag!
Idag har jag jobbat och sedan gått en promenad på väg hem. När mamma kom hem från sitt jobb hade mitt paket från wish kommit. Mitt fina läppglans 😍
 
 
sen fick jag även ett brev från transportstyrelsen och jag får ett godkänd tillstånd 😁
 
 
 
 
 


- 181122 - guldbaggen

 
Har precis sätt Hedda ge ut ett pris till Stellan 😍 så kul att se henne i rutan igen! 🙃
 
 
 
 
När man har tråkigt på jobbet så får man ta snapchat bilder 🙃
 
 


- 180121 - family!

 
 
 
 
 
 
 


- 180120 - hemgjord pizza!

 
 
 
 


- 180118 Smygpremiär!

- har precis bokat två biljetter till Fifty shades feed som har smygpremiär den 7 feb 😍 skall gå med Diia!
 
 
 
 
annars idag så har jag jobbat och sen bara tagit det lungt. Imorse när jag åkte hem från Nyköping så stannade den vid Kolmården för att en bil hade kommit mellan en bom på getå. 
 
så fick ta ersättningsbuss som tog mig oss till resecentrum. Kom tyvärr lite för sent men kunde vart värre!
 
 
 
 


- 180117 - I Nyköping

 
 
20:49
-0 
är i Nyköping hos älskling denna kväll 😍💋vi kollar på mästerkocken.
 
 
 
 


- 180116 - Fyndat!

 
1 plus och snö! 
 
 
Ikväll så har jag och mamma varit på maxi och shoppat. jag fyndade örhängen på hm och mamma en jacka. 
 
 
 
Sen gick vi in på Ica där och handlade lite semlor och mat till ihelgen 👌 sen köpte vi med Max till mig because i was soo hungrig. 
 
 


- 180115 - Gullungar <3

 
 
 
- De som gör livet i lite extra roligt ❤️😍
 
Sla bli kul att följa er genom livet så länge jag lever! ❤️
 
 
 


- 180114 - Powerwalk!

Tempratur Ute: -2 minus (ingen snö)
 
- Godkväll! 
Denna söndag har jag hunnit med att busa med Alice, tvättat, varit ute och gått vid himpan och lagat tacos (Igen) 
 
 
 
 
 
 
 
 


- 180113 -

 
 lördag
-
mös med Alice inorse
- drog till stan - handla sallad och postade intyget.
 
 
 
 
 
 


- 180112 - fredag

 
 
 
 
 
 
 
 


- 180111 - mammas födelsedag!

 
 
 
-
idag har jag och pappa firat mamma som fyller år idag, 56 bast. Dom andra kommer imorgon oxh ska fira henne. 
 
 
 
 
 
 
Har även lagt intresse anmälan på två lägenher idag på HSB. två lägenheter i Haga 😍 hoppas jag får tur någon gång!
 
 


- 180110 - Gjort intyg!

 
 - 1 kaaaallt ❄️⛄️
 
idag har jag varit i Linköping och gjort intyg hoos en Karl som har med körkortet att göra. Hoppas jag får tillstånd nu!! 🚘🚘
 
 


- 180108 - Tillsammans mot cancer!

 
Har nyss kollat på canger galan så otrolig gala :/
fuxk cancer! 
 
 
 
 
 
 
 


- 180107

 
 
 
 
 


- 180106

 
 
 
 


- 180105 - Tre rätters!

 
 
 
 
 


- 180104 - biomys 😍

 
 
 
Idag har jag och mamma haft en riktig lyxig kväll. Först åt vi på Tacobar sem kollade vi på Ted - förkärlekensskull. Bra film! 👏❤️ 
 
 
Men synd att Ted försvann från oss alldeles för tidigt! 🌠🌄
 
 
 
 
 


- 180103

 
 
 
 
 


- 180203

 
 
 
 


- 180101 - 2018!

 
 
 
- första inlägget för i år! 
Idag har jag jobbat hela dagen och idag var det mycket folk, inte så konstigt. Det sägs ju att det är pizzadagen idag! 
 
Och den här månaden blir min blogg 10 år ganmal, sjukt att jag har skrivit här så länge till oh från 🎊🎉