Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 180823 - tacobar!

 
 
 
Ikväll så har jag varit och ätit på Tacobar med Diia det var hur gått som helst 😍
 
 
 


- 180818 - Kalas!

 
 
 


- 180815 - Emelie 1 år!!

 
 
 
idag är det ingen vanlig dag utan Emelies födelsedag ❤️🎊 grattis lilla gumman! På lördag  skall vi fira dig!! 
 
 
 


- 180809 -

 
 
 
soVer över hos föräldarna idag :)


- 180806 - Semestern slut!

 
 
och så var denna semester slut för denna sommar men hänger inte läpp för de för har ju Rhodos att se frammemot i höst ☀️
 
 
Annars idag så har vi varit o gratta Malin som fyller 32 år idag! Var trevligt fastän jag hade sån magkatarr 🤒 men gick över nu efter omperazo
 
 
 
l. 


- 180803 - Mamma Mia 😍

 
 
 
Igår var jag på bio och såg mamma Mia 2 med Jocke och vad bra den var!!! 
 
 
 
Idag har jag o jocke varit i skärgårdsvåfflan och ätit våffla, dock bara jag 🤤