Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 171130 - ett år på pizza

 
 
 
Nu är ljusstaken från Ullared framme 👏 funderar på att köpa en till på söndag! 
 
Dagens mat! 
 
 
Idag har älsklingen ridit på Morfars axlar för första gången 😍


- 171129

 
 
 
 
 


- 171127 - Vår tid är nu!

 
 
 
 


- 171123 - Stan!

 
 
 
 
Varit på stan med Diia denna eftermiddag. Vi käkade och gick på stan :) 
 
 
 


- 171123

 
 
 
 


- 171121

 
 
 


- 171120

 
 


- 171119 - Ullared!

 
 
 
Idag var vi som skrivet på Ullared!
jag fick med mig nya påslakan,ljusstake, tröja Linné och julklappar till pappa Jocke Johan Alice och Emelie ❤️
 
Ångrar dock att jag inte köpte denna:
Men ska ju till Ullared om två veckor då tänkte jag köpa hem denna😇


- 171118

 
 
 
- igår så åkte jag till Jocke och vi åt på Rhodos kolgril, mycket gott!
 
Käket igår 🍕
 
idagsp tog vi det bara det lungt :) imorgon bär det av med Ullared med Mum and syster. vi kommer åka 


- 171116

 
 
 


- 171115 - HES!

 
 
 
Hellu bloggen!
ligger i soffan i vardagsrummet och har precis. Druckit te med riven ingefära, mysigt! mår ttre idag fast är fortfarande hes men hoppas rösten kommer tillbaka snart! 
 
 
Snodde den här fina bilden av syster som hon hade lagt ut på sociala medier! Hur fin är inte Alice? 😍
 
Imorse gjorde jag avokado smoothie till brunch :)
 
 


- 171109

 
 
sjuk o förskyld 😷


- 171108

 
 
 
 
 


- 171107

 idag ska syster med familj sova här 😍
 


- 171106

 
 
 
 
 
Halv daim 


- 171105 - Familjemiddag!

 
 
 
Idag började dagen med att jag tog en lång promenad i staden, tog en och en halv timme. Sen mot kvällningen kom syskonen hit för middag 😁 
 
 
 
 


- 171105 - Allahelgona

 
 
 
Idag har jag mamma pappa, Johan, Alice o Anna o såklart hundarna varit ute o gått i ljusfors naturreservat :) sen åkte vi hem till Johan o åt pizza. 
 
 
 
 
 


- 171103

 
 
 
 
 


- 171102 - stan