Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 170330 - Stan med Elina ♡

Vikt: 92,2. 
Inte gått ner något men håller mig fortfarande till samma vikt. 😌
 
 
✅ vädret är: rengigt 💧☔
 
💧 T.O.R.S.D.A.G 💧
 
💎 jobbet, halv nio till två
💎drog hem och fixade käk 🍲
💎 drog till till stan och träffade Elina 👭👙👕👗
 
- D.A.G.E.N.S K.Ä.K
 
 
-  Frukost:
Nutrilett shake
 
- Mellanmål:
Nutrilett shake
 
- Lunch:
 
- Middag:
 
 
- Mellanmål:
 


- 170329 - Vila ifrid! 🌟

 vila ifrid Alexander Falk
⭐🌟🌟
 
' O.N.S.D.A.G 🚩📝
 
🔸 Jobb till kvart i ett
🔸 var hos tandläkaren 13:00, lagade två tänderna.
 
 
 
Dagens mat:
 
Frukost:
Kvarg från Lindhals
 
Lunch:
 
Middag:
 


- 170328

 
 
 
 
T.I.S.D.A.G.🌟
 
💚 jobbat 
💚 var hundvakt åt mimmi
💚 åt med föräldrarna 
💚 åkte till citygross med mamma.
 
DAGENS MAT:
 FRUKOST: 
Shake
 
LUNCH:
 
Middag:
 
Kexchocklad 
 


- 170327 - 18grader

 
 
Temperatur ute: 10grader, 18 grader tidigare idag 🌞🍃
 
M.Å.N.D.A.G 📝
 
🔸jobbat 08-30 - 16:00
🔹gick en promenad efter jobbet
🔸Johan kom hit och käkade pizza med oss och sen sa han att han och Malin ska få en flicka 👶👧👪
 
🍛🍗🍖🍕🍳☕
Och nu till maten:
 
Frukost:
 
Mellanmål:
 
Lunch:
 
Middag:
 


- 170326 - Glass i solen

Temperatur ute : 14,2 grader och sol
 
 
S.Ö.N.D.A.G 🌞
 
 
 
🔹 åt frukost med hela familjen förutom johan o M.
🔹 jag mamma o Jocke drog till returpunkten
🔹 hela familjen åkte ut till Anna o Johan
 
 
 
Frukost:
 
Lunch:
rester från frukosten
 
Fika:
 
Middag:
 
 


- 170325 - Våffelkväll

 
 
 
L.Ö.R.D.A.G 🌞
 
◻ åt frukost med Jocke
◻ drog till Mirum, köpte röda underkläder på kaphal 
◻ 17:30 drog jag Jocke o Angelica till Sandra
◻ runt 22:30 drog vi ut på puben, jag o j åkte dock hem
 
 
 
Frukost:
 
Lunch:
 
Middag:
 
Dessert:
 


- 170324 - F.R.E.D.A.G!

🌞🌝
Sun is shining today
 
Klockan är just nu:18:43
Temperatur ute: 6 + 🌇
 
- Fredag 📣 
⚫ 08:30 till 14:00, jobb
⚫ umgicks med Anna o hundarna 
⚫ åt lite rester
🔴 snart kommer min älskling 😘😍 
⚫ vi ska nog fixa nått att käka sen blir det mys 🙏
 
 
Frukost:
Nutrilett shake
 
Mellammål:
Nutrilett shake 
 
Lunch:
 
Mellanmål:
×2
 
Middag:
 


- 170323

 
Sun is shining 🌞🍃
 
Torsdag: 📝
🔷Jobb - 08:30 till 14 🕑
🔹Drog till stan och handla sallad 
🔷Åkte hem gjorde tacos 
🔹På kvällen drog jag pappa mamma till Anna o johan 🔹med hundarna. 🐶🐕
 
Frukost:
 
Mellanmål:
 
Lunch:
 
Mellanmål:
Bar
 
Middag:
 
Efterrätt:


- 170322 - rip Sven Ingvar

Temperatur: 5plus 
 
Frukost:
Nutrilett shake
 
Mellanmål:
Nutrilett smothie
 
-
Lunch:
 
Middag:
 


- 170321 - Promenad

 
 Jag o mammi tog en promenad vid himpa nu ikv ♡
 
FRUKOST:
Nutrilettshake 
 
Mellanmål:
Nutrilett smothie 
 
Lunch:
 
Mellanmål:
Bar
 
Middag:
 
 
Mellammål:
Banan 


- 170320

 
 
 
Frukost:
Nutrilett shake 
 
Lunch:
 
Mellanmål:
Propud caramel 
 
Middag:
 
 
 
Efterrätt:
 
 


- 170319

 
 
Frukost:
 
Lunch:
 
Fika:
 


- 170318 - lördag

 
 
Frukost:
 
Lunch:
 
 
Middag:
 
"Efterrätt":
 
 


- 170317

Dagenvägning: 91,1
Sist jag vägde mig vägde jag 90,9 så jag har hållt mig på ungefär samma vikt och det är bra. Mitt delmål är att komma ner till 88 tills vi åker till London 💪
 
- frukost:
 
Lunch:
 
Middag:
 
 


- 170316 - Fika

 
 
 
Torsdag:
 
- jobb
Fikade på wayness coffie med Elina sandra o viktor 
 
 
Frukost:
 
Lunch:
 
Middag:
 


- 170315 - Musikquiz 🙌

 
 
Onsdag
 
- jobb
Hundvakt
- Musikquiz på cromwell med Sandra, Emma, Angelica och Sebbe.
 
 
Frukost:
 
Lunch:
 
Middag
 
 
Fika:
Glass med colasås
 
 
 
 


- 170314 - crazy thuseday

 
Tisdag
 
FRUKOST:
 
Lunch:
 
Mellanmål:
 
Middag:
 
 
 


- 170313 - ny vecka

 
 
-  MÅNDAG
 
☆ 
Gick till jobbet
Jobbade från halv nio till 15
Gick förbi ica och köpte nutrilett smothie
Rengörings medel till toan
Babyspenat 
Kvarg o rissufrutti
 
 
Frukost:
 
Lunch:
 
Vaniljbulle
 
Middag:
 
- Efterrätt
 
 
Idag när jag bytte om  på jobbet så ställde jag mig framför spegeln och passade på att ta en bild pch och ibland behöver man se verkligheten. Jag är så besviken på mig själv att jag har har gåt upp allt jag har kämpat med att få bort. Vad var det som hände egentligen? 😔 var så nära att komma ner till mitt mål.  Men är bara att kämpa sig neråt igen. 🙏🙌💪
 
 


- 170312 - i huset

 
 
Frukost:
 
Lunch:
 
Middag:
 
 
 
 
 


- 170311 - Lördag

 
 
Lördag:
Jag & Jocke var på ikano och köote skor på Xxl sen var vi inne på ikea.
 
På kvällen så åt vi smörgåstårta med familjen o glodde på mello finalen. Robin Bengtsson vann 👦dock hejjade jag på Jon Henrik.🙌
 
 
Frukost:
 
Lunch:
 
 
 
 


- 170310 - Fredag

 
 
 
 
 


- 170308 - Musikquiz

 
 
- Frukost
Nutrilett shake
 
Lunch:
 
 
Middag:
 
 
Kvällsmål:
 


- 170307 - snöar

 
 
 
Frukost:
Nutrilettshake
 
Lunch:
 
Fika:
 
Middag:
 
 
 


- 170306 - Måndag

 
Frukost:
Nutrilett 
 
 
Lunch:
 
Middag:
Köttfärsås och babyspenat 
 
Fika:
 


- 170305 - Vasaloppet

 
 
 
Frukost:
 
Middag:
 
Lite ostbågar


- 170304 - Lördag

 
Dagensmat:
 
- Frukost:
Nutrilett 
 
Lunch:
 
Fika:
 
Middag:
 
 
Chips o dipp till mello 


- 170303

 
 
Frukost:
Filmmjölk o banan
 
Lunch:
 
 
Middag:
 
 
Och Lite chips och kakor
 


- 170302 - 3 kg

Dagens vikt: 90,9
Det betyder att jag har gått ner 3 kilo. Det går neråt sakta men säkert :) 
 
 
Frukost:
-
 
-
Lunch
 
-
Middag
 


- 170301

 
 
Dagensmat:
 
 
-
Frukost:
 
- Mellanmål
Propud caramel
 
 
Fika:
 
Middag