Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 170131 - ANSTÄLLNING

 
 
Jag kommer få anställning på pizza hut 🙏🙌
så tacksam. 
 
 
Dagens mat:
 
FRUKOST:
 
LUNCH:
 
 
 
Middag:
 


- 170130 - food

 
 
 
 
Frukost:
 
 
Lunch
 
Middag:
 


- 170129 - 80års kalas

 
 
- Hej!
idag så började dagen med att äta smörgåstårta o present öppning med Jockes familj.  Han fyller ju år idag. Sen så drog vi till Stigtomta för att fira jockes mormor som fyller 80 år i veckan.
 
Dagens mat:
 
FRUKOST:
 
 
FIKA:
 
 
MIDDAG/KVÄLLSMAT
 
 
 
 


- 170128 - Jocke 30 år 😊

 
 
 
 
- Hej!
Idag blir det att fira jocke som fyller år. Vid 14 kommer hans släkt :) ska bli nice o ikväll blir det middag
 
 
Frukost:
Gröt o macka
 
 
 
Lunch:
 
 FIKA:
 
 
Middag:
 
 
 


- 170127 - nyköping

 
GODKVÄLL! 
Ska snart till nyköping till älskling andra helgen i rad jag åker dit men älsklingen fyller 30 på söndag :) ikväll blir det bara fredagsmys.
 
 
 
 
Dagens mat:
 
Frukost
Nutrilett shake
 
Mellanmål:
2 pizza slize
 
Lunch:
 
 
Middag:
 
 
 
 


- 170126

 
 
- H.E.J!
 
 
 
 
Dagensmat 
 
Frukost:
 
Lunch:
 
Mellanmål:
En pizza slize
Två rutor marabou saltlakrits
 
Middag:
 


- 170125 - Tandvärk

 
 
 
22:22
Godkväll bloggish
Nu har jag precis gjorr mig iordning för natten. Nu kommer jag förhoppningsvis sova gott om min värk från min visdomstand vill släppa.😥
 
Dagensmat
 
Frukost:
 
 Lunch
 
 Middag
 


- 170124 - Plock

 
 
 
20:04
Hej! 
Ligger i  sängen har precis städat lite i rummet..behövs. hade en sån energi nu ikväll. Är intr speciellt vanligt. Men ibland har man såna dagar.
 
 
 
Dagensmat
 
Frukost:
 
Lunch
 
Middag 
 


- 170123 - måndag

 
 
 
- Hej!
Nu är man hemma från praktiken idag. Det blir snart middag med  mamma o pappa. Ska bli gött :)
 
Dagens mat såhär långt
 
Frukost:
 
Lunch:
 
 
MIDDAG:
 


- 170122 - Söndag

 
 
 
- Heej
Nu är man på rummet i villan igen. Den här helgen har  har vi  gjort mycket. Ifredsgs så drog vi till Mickis o Kleve o spelade spel.
 
 
 
Igår så tog vi det lungt på dagen o sen på kvällen drog vi på fest hos jockes kompisar i Bettna. Roligt. Idag så har vi varit på stan med jockes kompis Markus.
 
 
Gårdagens mat:
 
BRUNCH
 
Fika:
 
MIDDAG
 
- DAGENSMAT
 
Frukost 
 
Lunch/middag
 


- 170120 - Nyköping

 
 
 
- Hello!
Pappa ska strax sjuktsa mig till resecentrum, ska till Nyköping. Vi får se vad som händer när jag kommer fram.
 
 
Dagensmat:
 
 
Frukost
 
Bolognese
 
3 pizzaslize från buffén
 
 
Mellan pomme sourpeppar dipp o hamburgare


- 170119

 
 
20:13
Hej!
 
 
Dagens mat: 
 
Frukost:
 
LUNCH:
Bologones med tacokrydda och sallad
 
 


-170118 - stan

 
22:16
- God kväll! 
Ikväll så har jag tvättat och plockat lite. Annars i eftermiddag så har jag gått på stan med Diia. Vi kollade i affärer och käkade annars så har jag jobbat.
 
Nu blir det sängen. 
 
 
Dagens mat:
 
Frukost:
 
Lunch:
 
Middag:
 


- 170117 - TRÖTTIS

 
 
 
Dagens mat
 
Frukost:
 
 
Lunch:
 
MIDDAG:
 


- 170116 - Halvår

 
 
Ett halv år med älskling idag 😍💏 
 
ddagens mat:
 
Frukost:
 
 
Lunch:
 
 
Glass nu ikväll 😐


- 170115 - Time to sleep

 
 
 
 
 
idag har jag bara tagit det lungt, jag o älskling kollade på några avsnitt av skilda värdar innan han åkte hem till Nypan. Han börjar ju jobba imorgon. spännande :) dock väldigt ensamt i villan utan honom och mamma o pappa dom är ju fortfarande i Thailand men dom kommer hem på torsdag, äntligen :)
 
nu ska jag borsta tänderna o sedan försöka sova.
 
Dagens mat;:
 
frukost:
gröt med blåbär  och kycklingröra på bröd
 
lunch:
pizza rester från igår
 
Sen ikväll så jag ätit ostbågar och druckit två glas cola. Unna sig på helgerna :)
 
 


-- 170115 - TRÖTT

 
 
 
 
• Hellu! 
Ligger här i min säng och har nyligen vaknat. Men ska försöka somna om. Klockan är ju bara 08:52 too early. Igår blev det en lugn kväll. Jag, Anna och älskling åkte ut till Skärblacka för att hälla klår i Johans & Malins jaccuzi. Sen åkte vi och glodde på två svenska filmer, ego och fjorton suger. HÄRLIG KVÄLL.
 
gårdagens mat:
 
FRUKOST:
 
MIDDAG:
 
 
- igår ställde jag mig på vågen och då visade sig att jag fortfarande väger 93 kilo. Även om jag inte har gått ner något så är jag glad att jag inte har gått upp något. Utan håller sig till den vikten. ☺


- 170113 - 6 månader

 
 
 
Ikväll har jag och älskling haft en riktig myskväll. Kollat på saknad på cmore och lagat mat. Sen har vi även varit på maxi och handlat :) sen har jag praktiserat.
 
När vi var på maxi så fick jag tulpaner av älsklng för att vi firar sex månader på måndag. 😍 
 
 
Dagensmat
 
Frukost:
Kvarg
 
Mellanmål:
Banan
 
Lunch:
 
 
Mellanmål:
 
Middag:
 
 
 


- 170112 - Semla

 
 
Dagensmat
 
Nutrilett
 
 
Mellanmål 
Apelsin 
 
Lunch
 
 
Sallad + 2 pizza slize.
 
Middag:
Sallad 
 
 
Efterrätt:
Semla 
 
 


- 17011 - MAMMA 55

 
 
 
Idag har inte Varit någon vanlig dag för idag fyller mamma 55 år 👧👪🎈 synd att jag inte kan fira henne då dom fortfarande är i Thailand. 
 
 
Dagens mat 
 
Frukost 
 
 
Lunch
 
 
 
Middag
 
 
 
Och kex choklad 


- 170110 - Trött

 
 
 
- Hellu!
 
Här kommer dagensmat
 
Dagensmat
 
Frukost
 
 
Mellanmål:
Banan
 
 
Lunch:
 
 
 
 
 


- 170109 - PREPP

 
 
 
- Godkväll bloggen!
Sitter här i vardagsrummet och har precis kollat på farmen. Det började ju igår. Halvunkna människor tycker jag. 
 
Idag har jag varit på pizza hut och det gick bra. Jag fick göra pizzor tilö buffén. Det var skoj! 
 
 
 
Nu ska jag mysa mig ner i soffan och kolla på "tillsammans mot Cancer"
 
Dagens mat:
 
Frukost
 
 
 
Lunch
 
 
 
Middag
 
 


- 170108 - söndag

 
 
 
- Hellu! 
Nu är jag hemma igen efter en helg hos älskling. Idag har vi mestsdels legat i sängen och glott på skilda världar.  
 
Sen har vi tagit en liten promenad för att få frisk luft. 
Sen åkte jag hem vid 17. Börjar ju börja öppna på resturangen imorgon. Spännande 
 
 
Dagens mat:
 
Frukost:
 
 
Middag/lunch
 
Glass på kvällen 😍
 


- 170107 - Nyköping

Idag har jag och Jocke varit på stan med hans släktingar och fikat :) sen har vi bara tagit det lungt.
 
 
 
 
Dagens mat ;)
 
 


- 170106 - Nyköping

 
 
 
 
 
Dagensmat
 
FRUKOST
nutrilett shake 
 
LUNCH
 
Middag
 
 
 
Snart ska vi hem till Kleve och hans sambo :) dricka lite o spela spel. :) #fredagsmys 
 
 


- 170105 - Gick hem

Hejhej mitt vinterland!
 
 
 
 
 
 
 
Gårdagensmat:
 
 
 
 
 
Dagensmat så här långt
(idag fick jag gå hem tidigare ifrån jobbet pga krafit magkattar :(
 
 


- 170103 snö

 
 
 
 
Dagensmat
 
Gröt 
Kvarg + kiwi
bologones med broccoli o pizza sallad
 
 
 


- 170102 -

 
 
 
 
Dagensmat
 
Köttbullar o spaghetti 
Banan
Bollognese
Glass
 


- 170101 - 2017

 
 
Gårdagensmat:
 
 Och pannacotta  :) 
 
Ikväll blir det bio och pizza :) myssöndag