Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 171231 - Nyårsafton!

 
 
Ikväll blir det middag hos bror och Malin :)
 
 
 


- 171230 - Min brors födelsedag! 🎉🎊

 
Idag åkte jag och Jocke hem till Norrköping först firajohan som fyller 31 år idag. Vi åkte förbi blomsterlandet och köpte blomma och sedan sprang vi in på media markt för att köpa ett presentkort som skulle vara från Jocke.
 
 
 
 
 
Maten idag. Unken mat. Men på måndag kär vi nyttigt (försöka) väger 87 kg igen. Jävla skit.
 
 
 
 


- 171229

 
 
 
 


- 171228 - promenan

 
 
 
 


- 171227 - Mellandagsrea!

 
 
 
 
 
Jag och mosters ängel! ❤️ och Emelie!
 
 Idag har jag och Jocke varit på Ingelsta och kollat runt :) köpte vita underkläder för presentkortet jag fick av Jocke i julklapp! 😅
 
 


- 171225 - Juldagen

 
- Min juldag i bilder: 
mys med Alice på morgonen
jag Anna o nöjd åkte till media markt köpte jbl högtalare 
tig promenad med family
johan med familj kom
åt mat
öppnade julklappar 😍
 
 


- 171224 - GOD JUL!

 
 
 


- 171223 - Julmys i Nyköping!

 
 
Nu blir snart bingomys 👏 i Nyköping 


- 171222 - examenfesr

 
 
 
 


- 171221 -

 
🌲🌲🌲🌲
21:24
- Godkväll!
kollar på lill babs på tv4. Intressant. Annars idag så har jag jobbat och städat mellan elementen :) tog även en promenad hem från jobbet 👏
 
 
 
 
 
 


- 171220 - kusinmys!

 
 - Onsdag
idag har jag jobbat sen drog jag ner på stan ixg köpte julklapp till Jocke. Sen runt 17 kom Linda och Sara och hämtade upp mig för lite kusinmys hos Snna, Alice och Mimmi <3
 
 
 


- 171219 - julhandlat!

 
 
 
Godkväll!
 
ikväll så har jag mamma och pappa varit på maxi och ätit och julhandlat. Så nu är det bara matlagningen kvar. Jag köpte även ett presentkort på Cervera som Jockes syster skall få i examens present.
 
köpte öven en julblomma så snart kommer det blomma i mitt lilla rum. 
 
 
 


- 171218 - Ingen viktnedgång!

 
 
11:02
Hellu!
idag stöllde jag mig på vågen och vågen visade 86,4. Har pendlat mellan 85 och 86 i någon månad nu. Kännet noll moteveringen till vikten och min kropp överhuvudtaget just nu. Vilket ör väldigt synd. 
 
Men efter jul och nyår ska jag FÖRSÖKA minska på godsakerna. Nu sitter jag i personal rummet och har precis ätit kycklingsallad. MUMS!
 
 
 
 
Ikväll hjälpte jag mamma med att baka bullar till julen ❤️ Blev vanliga bullar med mandelmassa och saffrans bullar ❤️
 
 


- 171217 - Tredje Advent!

 
 
 
 
 
Idag har vi haft tredje adventmys hos Johan och Malin. 


- 171216 - Dollarstore

 
 
 
 Idag har jag mamma och Jocke varit på Dollarstore sen åkte vi till maxi. Sen när vi kom hem så gjorde jag och Jocke skumtomte fundge.
 
 
 
 


- 171215 - Lön!

 
 
 
Ikväl är hundarna här och Jocke 😍
 
 


- 171114 - klätt julgran 🌲

Imorse var dessa två godingar i musikhjälpen 😍
i mars ska dom spela in säsong 3 av vår tid är nu 😍
 
 
föresten så har musikhjälpen fått in över 25 miljoner kr ❤️
 
Annars idag så har jag jobbat och nu på kvällen hat vi här hemma klätt julgranen,druckit glögg och kollat på jul med Ernst :)
 
 
 
 
 
 


- 171213 - Lucia

 
 
 
21:16
Godkväll!
idag började dagen med att jag fick gå i snön som kom ner från himlen ⛄️ mysig lucia morgon😍 
 
idag slutade jag vid 1400 då gick jag hem och provade på Rocky roads. Första gången och jag blev missnöjd. Tanken var att jag skulle bjuda på det vid jul. Vi får väl se om dom är godkända eller inte. 
 
 
Funderar på att även prova på skumtomfundge också är ju så himla kul att baka nya bakverk 😛
 
annars Ikväll så har vi haft lite luciamys hos bror och Malin. Dom bjöd på gröt och skinksmörgås :)
 
 
 


- 171212 - Stan med Mammi!

 
 
21:04
Hellu bloggen! 
Idag när jag vaknade så öste det ner snö så himla mysigt ⛄️
 
 
Dock tog det längre tid att ta sig till jobbet eftersom plogbilen inte hade hunnit skota vägen.  
 
 
Efter jobbet idag så möte jag upp mamma på stan vi gick omkring och kollade i affärer och är på Chmicken kebab. Mamma köpte även en julklapp till mig på Lagerhous.
 
 
 
 
 
 
 


- 171211 - slå in paket

 
 
 
 
Har nyss slagit in paket till Alice och Johan :)
🌲⛄️🤶🏿🎅
 
 
 


- 171210 - Andra Advent!

 
 
 
 
 


- 171207

 
 
 
 
 
 
 


- 171206 - Alicemys!

 
 
Ikväll åkte jag mamma och pappa ut till Alice 😍 idag var hon pigg och pratglad bebis ❤️❤️❤️
 
 
 


- 171205

 
 
 
 
 
 
Nu har jag satt i en ljusslinga i min lilla gran 🌲❤️


- 171204 - vår tid är nu!

 (Säsongavslutning) 
 
 
Idag var det sista avsnittet av VÅR TID ÄR NU och vilket Sorligt slut 😢 nu vill man bara ha nästa höst så man kan se fortsättningen ❤️ 
 
 
 


- 171203 - Gekås!

 


- 171202 - Göööteborg!

 
 
 
Är i Göteborg med Jocke, hans moder och Linda 🎊
 
 
 
 


- 171201 - första december