Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 160928 - Pitcures

 
 
B.i.l.d.e.r .f.r.å.n i.g.å.r ♡


- 190926 - blommor

26 S.E.P.T.E.M.B.E.R 
 
och det blommar fortfarande 🌹🌼🌸🌺🍂🍁
helt ofattbart 😍 det är ju ganska varmt för att vara höst :) undrar när kylan kommer över oss, Kommer nog så småningom kan jag tro.
 
 


- 160923 - Nyköping 💕👋

 
 
 
ÄNTLIGEN FREDAG 🙏
ska snart äta lite thaimat med pappa, sen skjutsar han mig till tåget. Ska nämligen till Nyköpibg idag, till älskling 😊 vi ska kolla idol o ha fredagsmys ♡♡ 
 
Haha, tidsfördriv 😈


- 160820 - Två månader♡

- Hej bloggen ♡
Har precis sagt hejdå till min älskling, vi har varit med varandra sedan onsdags och jag saknar honom redan. Under dom här dagarna har vi hunnit mysa, varit på Ramunderberget, sett Bridget Jones Baby på vi bio, gått på stan, kollat på tv/film, umgåts med min familj och det bästa av allt FIRAT TVÅ MÅNADER Bra dagar ♡ 


- 160913 still in Warszawa

 
HEJ! 
idag har jag, Angelica o Alex varit o gått i stan. Jag köpte en jätte fin tröja och en shorts till killen. Inatt hämtar taxin upp oss för att ta oss till flygplatsen. Planet till Skavsta går 06:10. Skönt & komma hem till sin hem miljö. 


- 160911 - Warszawa 🙌

 
En liten upd från dagens Warszawa 📷


- 160909 - Warszawa 👌

 
 
 
 
Hellu säger jag från hotell rummet i Polen ☺
Just nu ligger alla i sina hotell rum för att orka med kvällen 😀 det är 27 grader o sol. VARMT 😊
 
 


- 160906 - #höst 🍁🍂

 
- Godkväll!  
Ikväll så har jag vart ute och gått runt skroten i min ensamhet. Härlig kvällspromenad. Sen när jag kom hem satt jag och kolla på "halv åtta hos mig" och sen idol. Det bästa med hösten mer än dom mysiga kvällarna är nog idol 😀 då man kan sitta hemma med gott samvete. 🙏


- 160905

 
- Min helg i bilder ❤
 
 
 


- 160901 - 1 september 🍁

Detta fick bli min lunch idag rester som blev över från igår, GULD 👌 SNART kommer Älskling hit. Har inte träffats sen i söndags. Miss him very mycket 💏