Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 161027 Torsdag

 Två bilder från denna dag.
 
• Promenad med Leia
• Städat i badrummet
• Handlat grejjer till min frukost imorgon 
• vart ute och gått i en timme 💪
 
- Imorgon kommer älsklingen tillbaka hit, då blir det halloween fest med vänner 🍻☀


- 161026 - Älskling

 
 
 
- WENDSDAY 
Har inte skrivit något i bloggen för att jag har varit med älsklingen sedan fredags 💕
 
 Fredags: kollade på idol och åt kokosbollar
 
Lördads: var på dop sedan drog vi hem till Jockes tjejkompis o hade trevligt med Stefan & Klara och två till.
 
Söndags: Vi drog till Jockes pappa och morfars grav 😢 sedan drog vi donken och sedan hem till mig och kollade på tv och mös  
 
Måndags: Var vi och ute o gick med Leia och sedan kollade vi på Johan Falk - Slutet. Tråkigt slut. Sen på kvällen så drog vi till hageby centrum o köpte en halloween "mask" sen drog vi till Ingelsta och där köpte jag en jätte fin tröja. 
 
Tisdags: gick jag leia o jocke runt lillsjön och sedan drog vi på stan :)
 
 
 


- 161021 - Nyköping ikv

 
- Selfie with Leia innan Henke kommer 😇


- 161019 - Hösttrött 😪

 
 
 
HELLU! 
Gu va detta gråa väder gör mig trött & low. Det har bara gått en månad och jag saknar redan sommaren & ljuset. Hur ska detta gå? 😣 
 
Aja man vänjer sig nog med mörkret o kylan som man alltid brukar göra. Hur som helst. Idag kom Anna hem till villan direkt efter att hon hade varit hos tandläkaren.  Vi åt frukost o kollade på Pochahontas. 
 
Sen var hon tvungen att dra och jobba så då passade jag på att söka lite jobb. Sökte till två resturang tjänster.
 
 
 


- 161018 - Höst

Tog en power walk med Leia för några timmar sedan 🍁🍂🌺


- Min helg i bilder

 
Min helg i bilder: 
Husbilsfest, Bingolottomys hos linda o Magnus o hjärtat, middag hos jockes syster med hans mommo o mamma, pizza svull, Johan falk mys


- Min helg i bilder

 


- 161006 Torsdag

 


- 161004 - October

Temperatur ute: 10+
Tid: 16:54
 
Hellu 👋
Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik från mobilen och skriver med älsklingen.  Vi ska till Västerås ihelgen o hälsa på min morfar. Mysigt. 
 
Annars idag så har jag varit hundvakt åt Leia, gått på promenad, bytt säng kläder och sökt jobb. Finns inte så mycket annat att göra. 
 
 


- 161003 - Barncancergalan

Temperatur ute:  10+
Tid: 18:26
 
Hej! 
 
Sitter här i vardagsrummet med min syster. Hon o Leia, mamma o pappa o Leia kom nyss hem då dom har vart ute och gått i himpa.
 
Jocke drog tidigt imorse för att han skulle hänga med sin familj till Stockholm. Så har inte haft något att göra idag. Har varit så trött. Blir att lägga sig tidigt idag då jag känner mig så ledsen. 
 
Här kommer några bilder från dagarna som varit