Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 160523 - LANDETMYS!

 
Hellu bloggen!
Idag har det den efterlängtade solen kommit tillbaka till oss så ikväll så har jag o mina föräldrar åkt ut till landet och städat lite, min bror kom öven dit och min kusin & syssling sen lite senare kom min farbror. Pappa min har ju en glasatlan på landet nu, så skönt.
 
För nu slipper vi myggen o allt annat skit o sen kommer det inget regn som regnar in =) min bror ska även fixa fixa el och spottar i taget i framtiden. Kommer bli så himla mysigt =) sen tidigare idag så har jag vart ute o gått runt strömmen, så vackert!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?