Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 160501 - Valborg, 1 maj!

 
 
 
Hej!
Det var ett tag sedan jag skrev här. Det har varit så mycket som har kommit ivägen för bloggen. Jag har sagt upp mig från mitt jobb, samt blivit tvungen mot min vilja sagt upp min älskade lägenhet pga den dåliga ekonomin. Så det blivit massa flytt och i fredags lämnade jag mina nycklar till den nya kvinnan som ska ta över min lägenhet. Blandade känslor. Så nu bor jag hemma i villan tills vidare.
 
Vad har jag annars gjort ihelgen? ifredags så mötte jag Elina på stan för att inhandla alkohol till igår (valborg) sen drog vi hem till henne o kollade på film o dippade grönsaker. Sen så kom Alex & Jocke till henne. Så himla trevligt! <3
 
Sen igår var det valborg, då var möttes vi alla utanför Ica för att handla mat till grillningen. Sen drog vi till Oxelsbergsparken o grillade. Det var jag, Elina, Angelica, Dennis, Sebbe, Fredrik, Viktor & Maria. Sen när vi var mätta och belåtna drog vi in till Elina som bor en minut från parken och fortsatte krönkandet. Sen kom även Fredriks vän  Tommy också. Sen efter några timmar så drog vi till Folketpark för att vissa av gänget ville åka av sig lite ;) sist jag var där så var jag ju 18 år. Snacka om att man kände sig gammal, HAHA! sen lite senare så skiljdes vi åt och jag, Elina, Viktor, Angelica & Fredrik tills Queens Corner för att äta lite innan hemfärd.
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?