Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 160831 - sallad 🙊

Detta kokade jag ihop till lunch 👌 sallad med gurka, avokado,broccoli,morötter, hallon och frön. Nyttigt 🙋


- 160828 - Kräftskiva 🐟

 
 - Hellu bloggen! 
 
BILDER FRÅN HELGEN  ⬆⬆
 
I helgen har jag varit med min älskling. Han kom till mig i torsdags eftermiddag. Innan han kom till mig så bakade jag blåbärsmuffins. När han kom till mig så drog. Vi till gransjönös för fika 🍵 ses vi var där var i början av sommaren. Innan vi beslutade oss för att bli ett par. Sjukt härlig kväll 🙏 på fredagen så drog vi ut till landet för att ta vara på det fina vädret. Vi umgicks lite med syster. Sjukt varmt 33 grader, varmast i hela landet. Sen på eftermiddagen så drog på Kräftskiva på Jockes sida. Mys 😍 igår så tog vi bara det lungt på dagen sen drog vi till Rockbaren o gav Jockes syssling lite sällskap 😊


- 160822 - sunday

 Och så börjar denna helg snart lida mot sitt slut. Dom här dagarna har jag varit med Jocke. Han kom till mig i onsdags. Då spelade vi monopol med mamma på altanen. Hon vann 😒 sen i torsdags så var vi på kalas hos min kusin för att Miranda fyllde år. Sen drog jag o J ner till stan o såg fyrverkerierna. I fredags tog vi det bara lungt, det samma med i lördags. Drog till augustifesten,landet/ågelsjön på dagen.  


- 160815 - Nyköping

  Denna helg har jag varit i Nyköping hos killen. I fredags så var vi på 60års kalas för Jockes sysslings mamma. Trevligt  👌 sen lite senare så åkte vi lite husbil med två kompisar åt honom.  
I lördags så var vi på skärgårdsvåfflan med jockes kompis Magnus. 😍 sen drog vi hem och kollade sommarkrysset och sen Jönssonligan. 
Igår drog vi till Boda borg för att fira min farbror som fyllde 60 år. Sen så drog vi och käkade på Oxelösundskrog. 👪😍 fläskfilé med potatisgratäng o bea. Gott 


160811 - Mamma ✌

- Idag har jag och min mamma tagit en promenad i stan. Var välbehövligt. Annars idag så har jag sökt jobb. Hoppas jag får tag i något snart. 👌❤


160810 - Höst?

 Hej bloggen! Idag har jag varit på stan med Elina en stund. Vi kollade i olika butiker sen så käkade jag på kupolen, tacotallrik 😍  men va kallt det är för att vara i början av augusti. Hoppas att det vänder snart igen. ☔💧


160802 - Sova på landet 😍

Är ute på landet med hela familjen denna afton - så mysigt dock saknas J ♡